Butiker och grossister

»

Inne i norr

1/7
Vi kan ju inte vara sämre, notera vad som finns inne i norra Sverige!

Luleå:

DM
stora fina agar, 269 kr
Tetradon mbu 1399
Jättegurami

Akvariecenter

Vampyrtetror.
Silveraros
Motoro.
7 kg pacus i dammen!
Flying river turtle
Achanticus adonis (en av mina) 799
Surobima Lima
RTC större (i dammen)

Finns nog mycket mera, jag kollar lite noggrannare nästa gång...
rolle han kan och djurmagazinets agars går inte av för hackor precis.
[QUOTE=Brunojojo;36568]rolle han kan och djurmagazinets agars går inte av för hackor precis.[/QUOTE]

True! Även coolt att Alexander snodde hem akvarietekniks sista MBU till DM, undrar vem som tar den här uppe :)
Vad kostar frt?!
[QUOTE=Hemsk;36574]Vad kostar frt?![/QUOTE]

Det är joseph hsiungs, den som legat på blocket, vet inte om det är akvariecenter eller han som säljer, tror priset diffar relativt mycket beroende på vem som säljer :)
[ATTACH=CONFIG]6659[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]6660[/ATTACH]

Bild på pacusarna, fanns minst 2 rtc, 2 relativt feta parooner.. En jättegiraffnos.

Sen har han både pink och yellowtail chalseus.

Channa panaw, pulchra

P. Endlicheri.
Dom pinktailsen var riktigt snygga, vad är det för pris och storlek?
Vad skulle han ha för giraffen ? ;) 18 800 ?
[QUOTE=BFTO;36583]Dom pinktailsen var riktigt snygga, vad är det för pris och storlek?[/QUOTE]

12-13 cm skulle jag gissa, priset var 2??, tror 249 kr
Intressant att dom gula går lägre i karet, och dom interagerar bara med varandra.
[QUOTE=runstenen;36594]Vad skulle han ha för giraffen ? ;) 18 800 ?[/QUOTE]

Haha, nä skulle tro att det räcker med en röding.
Rolles akvariecenter har inne ett gäng lite större flaggtetror, 399
En sinnesjuk stor vargtetra i dammen, gissar på 40...
En agar runt 35
En fin Lima
30cm L330
Sen alla dom vanliga, typ vampyrtetror, Channa panaw osv...
Däremot har han slut pleuros för dom köper jag :D
[QUOTE=Jozi81;48448]Rolles akvariecenter har inne ett gäng lite större flaggtetror, 399
En sinnesjuk stor vargtetra i dammen, gissar på 40...
En agar runt 35
En fin Lima
30cm L330
Sen alla dom vanliga, typ vampyrtetror, Channa panaw osv...
Däremot har han slut pleuros för dom köper jag :D[/QUOTE]

Har rolle någon uppdaterad lista på fisk? eller måste jag ringa med jämna mellanrum och kolla vad han har?

Har 40mil enkelväg..
Har nog ingen lista, dessutom är ju telefon "inte hans grej"... Maila eller kolla med mig eller yllipä är nog enklast. Sen är han ju bra på att fixa om du vet vad du vill ha.
Även om det inte blir aktuellt för min del (såvida inte någon hos er ska till den kungliga huvudstaden), men vad är det för vampyrer, storlek och pris?
[QUOTE=Suthla;48461]Även om det inte blir aktuellt för min del (såvida inte någon hos er ska till den kungliga huvudstaden), men vad är det för vampyrer, storlek och pris?[/QUOTE]

Rolle på Akvarie center i Luleå har.

scomberoides ca 16-17cm (min gamla)
tatauaia ca 18cm
Nu när transporten fungerar fin fint, så är det mycket viktigt att denna tråd hålls uppdaterad. Både för företag och privat :p
[ATTACH]9587[/ATTACH]
15 cm L024, 1299kr
[QUOTE=Jozi81;50404][ATTACH]9587[/ATTACH]
15 cm L024, 1299kr[/QUOTE]
Är det 1299:- ut till kund? Dags att jag skaffar en jag med då! Åt helvete med fullpris! :D
[QUOTE=Stenman;50405]Är det 1299:- ut till kund? Dags att jag skaffar en jag med då! Åt helvete med fullpris! :D[/QUOTE]

Till kund!
[QUOTE=Jozi81;50407]Till kund![/QUOTE]
Ut till en trevlig stammis eller en vanlig Svensson? Måste höra mig för i såna fall om det är för sent för att hinna lägga till en till veckans sändning! För den ser riktigt bra ut!
1/7
Det verkar som att det är problem med live-notiserna så de avaktiveras tillfälligt.