hahahahahahaha.. jag orkar inte..
ÄNTLIGEN!!!! Gött o se dig igen min gamle vän...:kiss:
Nej fan! är inget skämt.... träffade på sjebbe på herkules zoo igår... jag är back in buisness, (inte mitt akvarium på filmen)
för å göra en lång historia kort, jag fick ett utlandsjobb med kort varsel, hyrde ut lägenheten, försvann :P
när jag nu flyttat tillbaka så fann jag att den gamla sidan ej fanns kvar å inte lyckades hitta denna förrän sjebbe berättade för mig....
se på fan.. vi trodde du dött eller ville att vi skulle tro det..
// ettfettbranamn
Ja, galet många spekulationer vi hade haha jävligt kul o träffa dig igen så lång tid. Blev det nån gitarr-pryl för dig? [MENTION=623]Faltsetas[/MENTION]
[QUOTE=Sjebbe;33447]Ja, galet många spekulationer vi hade haha jävligt kul o träffa dig igen så lång tid. Blev det nån gitarr-pryl för dig? [MENTION=623]Faltsetas[/MENTION][/QUOTE]
jag hann precis till 4-sound igår... men dom hade bara dyra grejor kvar i lager så nej....
[QUOTE=Cpt Migraine;33445]se på fan.. vi trodde du dött eller ville att vi skulle tro det..
// ettfettbranamn[/QUOTE]
Man kan väl säga att jag var död när jag bodde i kina... tråkigaste i världen.... dock fanns de en del arowana och diverse butiker å kolla på....
HAHA, dat-party! Sjukt kul att du är tillbaka. Riktigt roligt att vi bara träffade på dig sådär...
Haha! Ja dig har man ju undrat var fan du tog vägen så det är kul att se att du är tillbaks igen, Mr Dat-dammsugare!
[QUOTE=Stenman;33472]Haha! Ja dig har man ju undrat var fan du tog vägen så det är kul att se att du är tillbaks igen, Mr Dat-dammsugare![/QUOTE]
haha, ja jävlar, vad hände med alla dats??
Du lever!
Välkommen tbax!
[QUOTE=Turltess;33475]haha, ja jävlar, vad hände med alla dats??[/QUOTE]
En kille från kalmar köpte en del av mig... resten hade farsan åt mig.... nu har jag bara 5 stycken stora kvar...
Och en del diskus....
Jag undrar inte om den kalmar killen finns härinne?
du borde ju ha ett par över 40?
Vad hände med din svarta piraya förresten? Eller sålde du den under tiden som du var aktiv? Minns fasen inte..
[QUOTE=Cpt Migraine;33498]du borde ju ha ett par över 40?[/QUOTE]
jag har inte mätt dom.... men 2 är från den sändningen från besse, dom där stora du vet?.... med ögonmått mätt är dom över 30 iaf....
[QUOTE=Stenman;33501]Vad hände med din svarta piraya förresten? Eller sålde du den under tiden som du var aktiv? Minns fasen inte..[/QUOTE]
Den är död sedan länge, hade hoppat ur karet en dag... En mycket underlig fisk de där... aggressiv som inget annat jag träffat på... som en pitbull på anabola! det tråkiga är att man måste avvara ett stort akvarium där endast den kan gå själv...