Off topic

»

Hello old friends

Hoppas allt är bra med alla, kikat lite idag genom trådarna och sett att folk upgraderat något galet, riktiga monsterkar mm. Ganska nice och samtidigt trist då jag lagt ner och missat utvecklingen.

Gått runt och tänkt ofta hur det gått för mina gamla fiskar, minns däremot inte till vilka jag gav bort/sålde fiskarna så ni får gärna friska upp mitt minne samt berätta om vilka storlekar de är i nu osv, gärna bilder om det finns

Tänker då framför allt på min gamla gulaktiga VF endlicheri, gröna arowanan, irwinin med perfekta mönster och blackghosten som jonte fortfarande har hemma hoppas jag :)

Peace
Ps ni får gärna länka till sjyssta trådar också
Älgen betar dessvärre i de sälla granskogarna efter ett fegt överfall bakifrån utfört av en numerärt överlägsen fengädda.. han kämpade tappert och drev fengäddan på flykten som den fega hund den var men dukade under av sina skador efter att kysst sin älskade farväl och lämnat sitt svärd till sin son.. de sista ord som passerade hans läppar var "h-hälsa.. Amer att.. han lärt mig väl..... och sen slöt han ögonen fridfullt..
[QUOTE=Cpt Migraine;32973]Älgen betar dessvärre i de sälla granskogarna efter ett fegt överfall bakifrån utfört av en numerärt överlägsen fengädda.. han kämpade tappert och drev fengäddan på flykten som den fega hund den var men dukade under av sina skador efter att kysst sin älskade farväl och lämnat sitt svärd till sin son.. de sista ord som passerade hans läppar var "h-hälsa.. Amer att.. han lärt mig väl..... och sen slöt han ögonen fridfullt..[/QUOTE]

Faan, två av mina diamanter gone forever, först AT'n och nu BG'n.. men den hade det iaf bra hos dig, tråkig förlust för dig kompis var en väldigt fin fisk, bra temperament och sjuk storlek
Ja jävligt tråkigt faktiskt..

Hur är det med dig? Inga planer på att startaupp igen?
[QUOTE=Cpt Migraine;32976]Ja jävligt tråkigt faktiskt..

Hur är det med dig? Inga planer på att startaupp igen?[/QUOTE]

Fint me mig, man har ju alltid haft suget men fortfarande fel tid för det, planerar större lägenhet mm då kan det säkert bli ett kar, känner däremot att det mesta kommer hänga på vidare om jag kan få tag i en snygg asiat eller inte, saknar min gröna aro mest av allt mäktig fisk
jag tror inte asiater kommer att vara omöjliga.. :)
[QUOTE=Cpt Migraine;32985]jag tror inte asiater kommer att vara omöjliga.. :)[/QUOTE]

blivit mer lätt tillgängliga?
de har dykt upp lite titt som tätt i köp och sälj på senaste.. tror många haft dem så länge att de är redo att testa något nytt eller att de blivit så stora att de blivit ovärt griniga..
Det verkar som att det är problem med live-notiserna så de avaktiveras tillfälligt.