Välkommen hit! Å galet snygg aro å hooks!
tackar, jätteroligt att hitta ett arowana forum på Svenska!
Välkommen :) Riktigt fin Arowanana och många trevliga bilder du hadde där.
Välkommen! Och otroligt fint!! :)
Haha, det verkar som alla vaknade nu ::-D: , här är det redan eftermiddag!
går det att få tag på asiatiska arowanor i Sverige? eftersom det krävs CITES intyg så antar jag att det är inte så vanligt.
[MENTION=6]Freke[/MENTION] är det som brukar hålla i trådarna när det kommer till Aros från Asien. Vart i Asien bor du?
Fan va kul! Grymt fina fiskar du har! Var i Asien är du?
[QUOTE=Sjebbe;29106][MENTION=6]Freke[/MENTION] är det som brukar hålla i trådarna när det kommer till Aros från Asien. Vart i Asien bor du?[/QUOTE]
Jag läste just tråden om arowana import från Freke, det verkar vara väldigt struligt. Hoppas att det löser sig så dem som beställt får sina fiskar!
Jag bor i Kina. Jag laddade just upp lite mer bilder från en arowana tävling jag var och tittade på för några veckor sedan. finns i mitt galleri.
[QUOTE=Svampus;29107]Fan va kul! Grymt fina fiskar du har! Var i Asien är du?[/QUOTE]
Hej, jag bor i Kina. Jättekul att hitta det här stället där man kan snacka aros på Svenska ;)
Ja, det ska nog gå bra till slut :)
Bläddrade precis igenom en del av bilderna, grymt vackert! Hur ofta har dem tävlingar/championat i Kina?
Välkommen :) Fin asiat du har!
[QUOTE=GoldenDragon;29109]Hej, jag bor i Kina. Jättekul att hitta det här stället där man kan snacka aros på Svenska ;)[/QUOTE]
Inte bara Aros! ;) allt möjligt! Är dock lite nyfiken på priserna på Aros där borta..?
[QUOTE=Sjebbe;29110]Ja, det ska nog gå bra till slut :)
Bläddrade precis igenom en del av bilderna, grymt vackert! Hur ofta har dem tävlingar/championat i Kina?[/QUOTE]
Det var faktiskt första gången jag var på en sådan tillställning, just denna hålls en gång om året. Jag tror att det är vanligare med denna typen av events i Singapore, Malayisa och Indonesien än Kina.
[QUOTE=Svampus;29112]Inte bara Aros! ;) allt möjligt! Är dock lite nyfiken på priserna på Aros där borta..?[/QUOTE]
Priserna på aros har sjunkit enormt bara de sista två åren. När jag köpte min första RTG 2002 kostade den mig runt 4500 kr, idag kan du utan problem hitta RTG eller Highbacks som dem flesta säljs som nu för 850 kr. Den crossbacken som är i mitt kar nu betalade jag 5500 kr för. Som priserna är nu så är RTG fruktansvärt prisvärt.
Välkommen :) Kul att se lite asiatiska aros också
Hur ligger det till med ST i kina?
Välkommen och snygga firrar.. avis på prisbilden kan jag ju säga!