sf_other

»

Favvis tråden

Satt här och läste runt lite bland alla trådar och såg att det inte fanns någon tråd där våra favorit fiskar nämndes. Menar inte "drömfirren" nu utan efter våra egna upplevelser och erfarenheter, som exempel...
Utseende?
Personlighet?
Ditt guldkorn?
Den firren man aldrig glömmer?
Kom gärna med egna idéer om olika kategorier och lägg upp bilder med! :)
Vore jäkligt skoj om så många som möjligt joinade och delade med sig! Kan bli många timmars läsande i slutändan. :D

Kan börja själv...
Utseende: En riktigt fin F.gar eller en stor eldål!
Personlighet: Återigen eldål eller kampfisk, eldålen för att den är så jääkla envis... Kampfisk har jag haft några och har en nu "Harry" ser lite ut som Falcorn i "Neverending story" till färgen, är alltid lika social och gillar att "svepa" sig runt fingret, hehe.
Guldkorn: Min nya IT'dat är jag riktigt stolt över, fast h*n är lite argsint av sig...
Firren jag aldrig glömmer: Min första kampfisk helt klart! Han kunde ligga och gömma sig bakom ett blad, när någon stod framför karet så kikade han fram, var det någon annan än mig så gömde han sig igen... MEN var det jag som stod där så var det direkt fram till rutan och simmade fram och tillbaka frenetiskt, har testat om det var en slump ett flertal gånger och han fixade 100% av gångerna.
Det verkar som att det är problem med live-notiserna så de avaktiveras tillfälligt.