Off topic

»

Det är en början på någonting nytt

Tja!

Vad är inte bättre än att inviga vårt nya fina forum med en post där jag stolt kan säga att jag, efter 15 år i rad vid skolbänken, äntligen är klar. Igår tog jag examen i medieteknik! Detta med delade känslor. Jag är glad att jag äntligen kan ta mina första kliv ut i verkligheten, men det tar emot att behöva lämna mina vänner och tryggheten på högskolan. Nu är allt upp till mig och under mitt högsta ansvar. Men istället för att se det här som ett slut ser jag det som en början på någonting nytt! I likhet med detta går vi på forumet nu mot någonting nytt.

Att börja sin första dag som kandidat med ett logga in på detta forum var underbart. Jag är glatt överraskad och uppskattar verkligen det Tess och hennes vän har lagt ner för att fullfölja detta. Inte minst uppskattar jag att det var så många som bidrog till att webbplatsen överhuvudtaget kunde byggas. Jag hoppas att jag kommer ha mer tid för forumet nu och att jag kan komma att bidra med mina kunskaper för dess fortsatta utveckling. Måste säga att det är skönt att vi äntligen nått hit!

/ Filosofie kandidat Wigren ;)
Grattis :) Hur har du orkat med skolan i 15 år?!
Grattis ! :)
Kul att höra malcus...ska se fram emot när du går lite mer bananas
Tack ska ni ha! Hur man har orkat 15 år vet jag inte... Men nu är det klart!! :)
Grattis gubben!!...
Grattis!:)
Det verkar som att det är problem med live-notiserna så de avaktiveras tillfälligt.