Fan jag måste börja ta igen på alla filmer soch serier som släppts det senaste året...Är Falling skies nått att ha?
Sen såg jag trailern för Terra Nova när jag var i Italien, nån som har en åsikt om den?
[QUOTE=Sjebbe;2576]Fan jag måste börja ta igen på alla filmer soch serier som släppts det senaste året...Är Falling skies nått att ha?
Sen såg jag trailern för Terra Nova när jag var i Italien, nån som har en åsikt om den?[/QUOTE]
Hm såg ja stavat tips fel i rubriken men har inga rättigheter än o man kan inte ändra sin egen rubrik än som de verkar.
Jo jag tycker den är bra, faller mig i smaken med alien/survival temat.
Sett större delen av halva säsongen av Terra nova, den har helt klart potential men rätt seg stundtals(förmodligen för att den nog kostar en del att göra) men så har många bra serier varit i början..
Tycker falling skies var trist. Se Fringe!
Bästa TV-serien jag sett på sistone är helt klart New Girl. Glad, mysig serie i stil med Scrubs typ. Har även börjat kolla på Community, men har inte fastnat riktigt ännu.
Game
Of
Thrones
!!!
Surt att man är en laglydig typ som väntar tills säsong 2 går på tv :p
Hell on Wheels. Väntar med spänning på säsong 2.
Sjebbe, kollade upp terra nova, men den blev ju inte mer än en säsong innan de fick lägga ner hela kalaset.... Surt.
En bra film jag såg nyligen är man on a ledge. Rekommenderas starkt, se den :) sen var jag på bio och såg Abraham Lincoln: Vampire hunter, den var skittuff! Den rekommenderas också.
Danne det är fullt lagligt att streama :) Ja man on a ledge är riktigt bra! Ser fram emot att se Lincoln me
Jo fast jag kan inte koppla till tv'n och en sån episk serie vill man ju inte se på 17 tum :D
New girl serien är ju bara för skön. Rekommenderar den starkt :)
Både supernatural och futurama går/har gått på svensk tv. Kanal 5 resp. Tv4. Det var dock ett tag sen Futurama gick på Tv4 och det har kommit några säsonger sedan dess. Synd att de inte tryckt in den i tablån igen för det är verkligen en rolig serie!
Dom nya säsongerna av Futurama suger verkligen, även om det finns ett och annat guldkorn. Konstigt att Comedy Central inte visar dom här i Sverige?