Rockor

»

Rockor till 720, tips?

Hej,

Har länge varit i planerna på rockor men har funderat lite på vad som passar bäst då jag känner att storleken inte räcker till. (på karet dvs) :ohyou:

Skall inom kort slänga upp ett 720 och undrar vilka slags varelser som trivs i detta utrymme.

Ge mig gärna förslag och priser på de som hade passat bäst.

Mvh
Freddan
om du köper en valp kan du ha den i minst 2 år, om du nte övermatar eller kör karet onödigt varmt dvs.
Volymen funkar, men det är djupet som begränsar dig. (antar att det är standard mått)
Att mata en rocka mindre än nödvändigt för att man inte har tillräckig volym är inte att rekomendera
de som sviker lite är ju utrymmet... har ett 540+ ett 240 i samma rum och en plats där jag förmodligen kan klämma in nått... blir de mer djup på grejerna så kommer jag knappt få plats själv... får tänka över om jag skall slänga ut tvn...
Kör på retics, de kan du ha i ett 720. Dom blir ju nånstans mellan 30-35 över disc men du lär kunna ha dom i många långa år innan dom växer ur den burken.
Sätt upp TVn På väggen :)
Det verkar som att det är problem med live-notiserna så de avaktiveras tillfälligt.