Måste bara lägga till en grej ang Akvarieteknik!
Sjukt besviken på dom, det står på deras hemsida att dom har parachromis dovii inne.
Beställde ifrån min käre vän Nicklas.
får ett samtal att mina firrar anlänt åker dit är som en liten flicka på julafton tar påsen och åker, när jag väl är hemma tycker jag att dom inte är lika dovii överhuvudtaget utan jag får det bekräftat att det är parachromis Managuensis a.k.a Jaguar ciklid. hör av mig till min kontakt vi löser det genom att han lägger en ny beställning på dovii och att jag fick dom firrarna som redan är hemma.
veckan går och på torsdagen denna veckan fick jag ett samtal dinna firrar har anlänt, jag är skeptisk men jag åker dit och kollar på mina firrar, och upptäcker att det är exakt samma fiskar som jag fick veckan innan, och då hade min kontakt fått ett mail utav akvarieteknik och dom skrev följande "att dom är 100% på att det är dovii nu och att dom kommer färga ut vid 60 centimeter!"
Men jag vill att ni kollar på denna bild och säger till mig om detta är dovii eller jaguar och jag vet till 100% att detta är Jaguar ciklid!
http://www.thatpetplace.com/217531.jpg
ingen egen bild men det är så mina firrar ser ut till 100%
om ni ändå kräver bild på mina firrar går detta att lösa!
MVH Oxen300