Butiker och grossister

»

Akvarie teknik stoc

1/2
Just nu har dom chitala blanci på 12-15 cm och om det nu är rätt art så är d inte ett vanligt fynd på listorna 12-15cm 150kr. Nån på forumet som har en äckta sådan eller har haft? Är d lika i humör å sinne som en vanlig clown?
@The_douche har 1 vet jag. Står att vanlig längd i akvarium är 60 cm, men douches har varit på 30cm ett bra tag nu om jag inte minns fel. Säger ju inte mycket eftersom det kan vara nått "fel" med just hans. Men, dem är sjukt snygga i vilket fall. Tempen antar jag är typ samma som med en vanlig clown.
Ok ja dom e jäkligt snygga och ja saknar min guldkniv så ja e mer än sugen på att beställaen men man vill ju veta att d är en sån oxå får c va akvarieteknik säger har mailat å bett om en bild iaf
Måste bara lägga till en grej ang Akvarieteknik!

Sjukt besviken på dom, det står på deras hemsida att dom har parachromis dovii inne.
Beställde ifrån min käre vän Nicklas.

får ett samtal att mina firrar anlänt åker dit är som en liten flicka på julafton tar påsen och åker, när jag väl är hemma tycker jag att dom inte är lika dovii överhuvudtaget utan jag får det bekräftat att det är parachromis Managuensis a.k.a Jaguar ciklid. hör av mig till min kontakt vi löser det genom att han lägger en ny beställning på dovii och att jag fick dom firrarna som redan är hemma.

veckan går och på torsdagen denna veckan fick jag ett samtal dinna firrar har anlänt, jag är skeptisk men jag åker dit och kollar på mina firrar, och upptäcker att det är exakt samma fiskar som jag fick veckan innan, och då hade min kontakt fått ett mail utav akvarieteknik och dom skrev följande "att dom är 100% på att det är dovii nu och att dom kommer färga ut vid 60 centimeter!"

Men jag vill att ni kollar på denna bild och säger till mig om detta är dovii eller jaguar och jag vet till 100% att detta är Jaguar ciklid!

http://www.thatpetplace.com/217531.jpg

ingen egen bild men det är så mina firrar ser ut till 100%
om ni ändå kräver bild på mina firrar går detta att lösa!

MVH Oxen300
fan va mysko.. jag har sett dovii från at nyliken ett par ggr och det har varit dovii :/
[ATTACH=CONFIG]10724[/ATTACH]Jag köpte en dovii från akvarieteknik som kom igår, tycker det ser ut som en dovii
Så ser inte dovii ut när dom är små, utan det är jaguar det också tyvärr:(
Hoppas du har fel :( :( skulle ha beställt en jaguar ciklid men de tog slut
men nu har du ju en jaguar:D
[ATTACH=CONFIG]10725[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]10726[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]10727[/ATTACH] du har nog rätt mer lik jaggan me de röda ögonen :( fast vill ha jagga med :D men mer dovii :(
ska göra nytt försök nästa vecka igen och säga att jag fick fel fisk och att de får fram en dovii åt mig för det e ju det jag har beställt :)
jag försökte jag också två gånger i rad har jag fått jaguar ciklid, skall jag vara ärlig tror jag inte dom själva vet hur dovii ser ut!
haha sant
de måste ha fått fel namn på fel fisk när de har fått dom så man kanske ska beställa jagga kanske :D
Funderade på det, men jag kontaktade dom idag om eländet så jag väntar på svar:D
Här ska det klagas ;)
Ja som F*N, har velat ha dovii i 2 år, och nu när akvarieteknik "har" dovii så får man ändå inte det när man beställer så jävla oproffsigt!
jag har också varit jäkligt sugen håller med!
Har du fått svar ännu [MENTION=1036]oxen300[/MENTION] ? Ringde dom idag
Ajemen fick svar igår och tydligen så är det så att han som har kunskapen inom stora ciklider är på semester och han skulle återkomma då han kommer tillbaka på torsdag
1/2
Det verkar som att det är problem med live-notiserna så de avaktiveras tillfälligt.