Butiker och grossister

»

xxl p. ansorgii från glaser!

Glaser har nu 50-60cm stora polypterus ansorgii inne. Kom igen nu kakan och resten av pollygänget! :-)
Vet du vad dom ligger på i pris tro?,lär ju knappast vara gratis.

Nåväl detta om nåt är väll en jävligt bra anledning för dig att komma tillbaka iaf lite med en liten polly-tank!=)
Runt 7k skulle jag få betala iaf om jag tar in via butik. :)
Då kan dom fan behålla dom!.Inte ekonomiskt försvarbart i mina ögon med tanke på hur billigt man blir tvungen att sälja sina pollys nu för tiden om det skulle behövas,samt att en mindre går att mata upp även om det tar lååång tid!=)
Haha nä har inga burkar kvar tyvärr. 7k var saftigt. Vilken butik var det tf?
Med tanke på att 45cm rtg fortfarande ligger ute för 5500 efter 3 månader så njaa..
ja skiter i ja skulle beställt om ja inte skulle på resa nästa vecka FANFANFAN! (nu gråter jag inombords!)
[QUOTE=Svampus;18010]http://www.rovfisk.se/showthread.php?1216-Glaser&p=17701&viewfull=1#post17701[/QUOTE]
Haha sorry Svampus missade den tråden.
[QUOTE=micro;18011]Haha sorry Svampus missade den tråden.[/QUOTE]

Lungt :) Ville även visa priset där, [MENTION=130]ratfink[/MENTION] undrade.
kakan: då hade jag fan tvingat in dig i blen för att åkt o hämtat i tyskland istället!.Lär ju var -antal lappar billigare direkt från glaser!.

Cpt: det är lite det som avskräcker mig.och en rtg är ju om man nu är intresserad av dom nästan lite mer "exclusiv".Hade det varit koliba/mokolobembe lr nåt i stor size så hade det varit en annan sak=)
[QUOTE=ratfink;18018]kakan: då hade jag fan tvingat in dig i blen för att åkt o hämtat i tyskland istället!.Lär ju var -antal lappar billigare direkt från glaser!.

Cpt: det är lite det som avskräcker mig.och en rtg är ju om man nu är intresserad av dom nästan lite mer "exclusiv".Hade det varit koliba/mokolobembe lr nåt i stor size så hade det varit en annan sak=)[/QUOTE]
Glaser säljer tyvärr bara till butiker. Moke går ju tvärbort i jämförelse med en fet ansorgii! Under jaws ftw!:-)
beställ genom lustgården så blir det ca 5000 för en :)
Micro: det ja tänkte på är ju att kakan har ett par registrerade företag,går säkert o fixa till nåt hehe.O det ja syftar på är tillgången på ansorgii kontra koliba o moko,även om jag saknar din gamla vf ansorgii som jag tog från kakan som sedan hoppade genom mitt spruckna täckglas så vette fan om jag hade velat betala dom pengarna alltså.Då hade jag hellre köpt ett par hinkar laxpellets o lite carnisticks o 3st sorgii när dom väl kommer ut på listan ingen haha.

Hemsk: aa det lär ju vara en 2-3 papp billigare än a-l.Men saftigt ändå i mina ögon iaf=).
Det verkar som att det är problem med live-notiserna så de avaktiveras tillfälligt.