Presentationer

»

Sån är jag, xD

1/3
Namn: Filip
Intressen: Firrar, Rugby, Fotboll, Datorn, Kompisar.

Går i skolan andra året på gymnasiet av inriktning el, data. och på fritiden gillar jag att åka över sverige och kolla på fiskar och köpa x) umgås även endel med tanten min.

jag har hållit på med akvarier sedan jag var 4 då jag fick mitt första egna akvarium, och nu är jag 18 med andra ord 14 år :) har haft allt från bräckt till sött till guppy till arowanor. ja lite av varje men ser fram emot att få pröva nya saker och även skaffa större akvarier.

Ja de va väl lite snabb info om mig så de inte lurar en liten främling här xD något ni undrar över bara fråga! :)
Namn:Niklas
intressen:bilar akvarium min familj och matlagning.
sysselsätning: rödakorset anställd.
ålder 28
en glad jävel me adhd haha

fortsätt nu å fyll på !
Namn: Anna
Intressen: Familjen, akvarier och fiske
Sysselsättninge: Jobbar som personlig assistent
Ålder: 32

Jag är ofta väldigt glad förutom när de känns som man har pms och får ett raseriutbrott bara för att någon råkade säga hej :P

De va lite om mig helt enklet =)
Namn: Hugo
intressen: Att fiska och nöta fakta om fiskar.
sysselsättning: Jag går i skolår 9.
ålder: 15 år.

Kör mainstream och skriver lite mer om mig själv: Jag är en väldigt lat person som ofta inte tar tag i saker och ting. Så ofta som jag har chansen så drar jag ut och fiskar lite. Kan inte säga att jag är en social person, för det är jag inte ^^.
Namn:Robin Grönberg
Smeknamn:Dom få gångerna någon använder ett smeknamn så är det Robban
Ålder:16
Bor:Nossebro
Jobb/Skola:Sommarjobbar på imazos fiskavdelning. Ska börja på gymnasium i Norrköping, naturbruk, sällskapsdjur eller djurpark (beror på hur många som hoppar av från djurparkslinjen)
Status:Singel
Hobby:Akvarist, spela spel (om det nu kan räknas som hobby...)
Favoritfisk:Har inte direkt någon favorit
Akvarist sedan:2009 tror jag