Presentationer

»

Sån är jag, xD

1/3
Namn: Filip
Intressen: Firrar, Rugby, Fotboll, Datorn, Kompisar.

Går i skolan andra året på gymnasiet av inriktning el, data. och på fritiden gillar jag att åka över sverige och kolla på fiskar och köpa x) umgås även endel med tanten min.

jag har hållit på med akvarier sedan jag var 4 då jag fick mitt första egna akvarium, och nu är jag 18 med andra ord 14 år :) har haft allt från bräckt till sött till guppy till arowanor. ja lite av varje men ser fram emot att få pröva nya saker och även skaffa större akvarier.

Ja de va väl lite snabb info om mig så de inte lurar en liten främling här xD något ni undrar över bara fråga! :)
Namn:Niklas
intressen:bilar akvarium min familj och matlagning.
sysselsätning: rödakorset anställd.
ålder 28
en glad jävel me adhd haha

fortsätt nu å fyll på !
Namn: Anna
Intressen: Familjen, akvarier och fiske
Sysselsättninge: Jobbar som personlig assistent
Ålder: 32

Jag är ofta väldigt glad förutom när de känns som man har pms och får ett raseriutbrott bara för att någon råkade säga hej :P

De va lite om mig helt enklet =)
Namn: Hugo
intressen: Att fiska och nöta fakta om fiskar.
sysselsättning: Jag går i skolår 9.
ålder: 15 år.

Kör mainstream och skriver lite mer om mig själv: Jag är en väldigt lat person som ofta inte tar tag i saker och ting. Så ofta som jag har chansen så drar jag ut och fiskar lite. Kan inte säga att jag är en social person, för det är jag inte ^^.
Namn:Robin Grönberg
Smeknamn:Dom få gångerna någon använder ett smeknamn så är det Robban
Ålder:16
Bor:Nossebro
Jobb/Skola:Sommarjobbar på imazos fiskavdelning. Ska börja på gymnasium i Norrköping, naturbruk, sällskapsdjur eller djurpark (beror på hur många som hoppar av från djurparkslinjen)
Status:Singel
Hobby:Akvarist, spela spel (om det nu kan räknas som hobby...)
Favoritfisk:Har inte direkt någon favorit
Akvarist sedan:2009 tror jag
MFK sedan:Köpte mina första rovfiskar den 19.07.2012, men har varit intresserad av rovfiskar i ca 2 år
Favoritcitat:Har inget
Övrigt:Är också osocial, eller ja, är väl snarare inte särskilt pratglad förutom när samtalsämnet handlar om det jag är intresserad av så därför har jag sällan något att prata om när jag är med folk.
Dom spel jag lirar nu är MW3 på PS3 och minecraft på data (hej fishkeeperkarl ;)).
Patrick skoog heter jag och är 22 år gammal. Bor med min flickvän och mina 2 katter i kumla.
jobbar som snickare i örebro på PEAB.
När jag får tid över är det jakt, fiske, akvarier eller nåt annat roligt man kan pilla med hemma..

Sen är jag en hejare på att spöa kaxiga 15åringar i dataspel :D:D
[QUOTE=PatrickPata;3303]Sen är jag en hejare på att spöa kaxiga 15åringar i dataspel :D:D[/QUOTE]

Är faktiskt 16 :p
Stenman heter jag.
Hatar barn och idioter.
Gillar brännvin och slampiga kvinnor.
stenman ska vi dra ett lan och lira på robbans minecraft server? låter fett coolt.. så kan vi K****A varandras mammor om vi blir arga på varandra.. hahaha
förlåt vi skojar bara... ta de med en klackspark.. vi var nog antagligen likadana när vi var 16.. ;)
[QUOTE=fishkeeperkarl;3320]vad roliga ni är[/QUOTE]

rätt svar hade varit;

kommer inte att gå, stenman hatar dig och mig men gillar din mamma..

ta det med en pungspark..
Hahahahhahaha
Och vad får er tro att jag skojar? Jag gillar att dricka sprit, det jag däremot inte gillar är att hålla på och ragga på samma kärring i flera timmar och inte ens bli bjuden på ett kopp te när klockan är 4 på morgonen när promillen sjunker och något annat står.

De flesta ungar (läs: alla förutom 1-2st) skriker, lever fan och dreglar, så dom undviker jag helst. Och det där med idioter, tja, det kan ni väl få fundera på själva. :confused:
Jag är ung och dum så jag klassas väl som idiot :D
Lever du fan och dreglar också Robidobban så absolut. Barn och idioter som sagt, även idiotiska barn och barnsliga idioter går bort.
Jag varken dreglar eller lever jävel så jag är väl ingen idiot ändå :)
Namn: Jens
Bor: Tierp
Ålder: 1996
intressen: fiskar, akvarium, skog och skogsbruk och reptiler
status: flickvän
jobb/skola: Jällagymnasiet (inriktning skog)
favorit citat: "dubstep is the noise of transformers having sex"
Namn: Johan Nilsson
Smeknamn: Greven, Exiton (av fiskfolk då)
Ålder:1990 (21)
Bor:Östersund
Jobb/Skola: Jobbat med mycket, radiopratare, turistguide, telefonförsäljare.. Men nu har jag annat på gång.
Status:Singel
Hobby: Akvaristik, resor med mera..
Favoritfisk: Ja.. Måste väl kanske säga Datnioides släktet.
Akvarist sedan: jadu.. 2006-07 tror ja
MFK sedan: 2008-2009 runt där tror jag.
Favoritcitat: Ett misstag är endast ett misstag om du inte lär från det..
Övrigt: Är otroligt faschinerad av människor och speciellt folk som brinner för saker. Riktigt glad att jag hittade detta. Om mig så är jag nog en ganska speciell men väldigt social. ärlig och öppen människa. Jag har en hel del riktigt goda vänner i mitt liv vilket nog säger en del om min person. Många drömmar i livet.
Namn: Karl Perés
Smeknamn:Ulven, Tomten.
Ålder:1989
Bor:Falun, Dalarna
Jobb/Skola: Just nu, Scandbook och Ernst's Express snart troligen home maid också.
Status:Snigel
Hobby: akvarium, datorer/spel, Lajv/rollspel, fiska, motorer/bilar/lastbilar, fan allt möjligt.. orka.
Favoritfisk: Tjadu. Många, däribland Endlicheri och öronål.
Akvarist sedan:vet inte, sen den tiden då man inte borde haft akvarium för att man var för lite och fatta noll?
MFK sedan: tjaaa, 2011 kanske?
Favoritcitat: Ulven tar alla bakifrån.
Övrigt: Äh inte så mycket å säga, kanske att jag är helt otroligt dålig på att formulera mig via text, ibland undrar jag hur fasikens folk kan förstå mig! :P
Namn: Albin Lindskog
Smeknamn: Abbe (används bara av barndomsvänner)
Ålder: 14år Årskurs 8
Bor: Hbg
Jobb/Skola: Skola
Status: aint nobody got time for that.
Hobby: akvarium, tv spel, polare
Favoritfisk: A gar
Akvarist sedan: 2008
MFK sedan: 2010 (tror jag)
Favoritcitat: Om du inte är en fisk, följ inte strömmen.
Övrigt: Ganska bra på bordtennis, tycker det är väldigt intressant med fiskar som andas luft.
1/3
Det verkar som att det är problem med live-notiserna så de avaktiveras tillfälligt.