är det fler här inne som håller på och spelar? :)
inte jag men hörde att nanook började med det istället för fisk!?=).
När ja var hos nemo i s-tälje härom veckan o var lite tidig så gick jag o polarn in på roligt.nu´s affär där,Jävlar va soft airgun prylar dom hade,Kalashnikovs,ak4,ak5,Hagel,colt m177,granatkastare osv osv.fick prova lite av dom faktist o 5,5mm luftgevär + 6,35 inne i butiken,var lite kul men när man såg priserna o vet vad riktiga gevär kostar så var det inte lika kul längre haha.
aha okej:) det ena utesluter inte det andra enligt mig:) haha
jaså? ja men fan dom är väl inte så dyra där? eller? haha... :) det är faktiskt jävligt roligt! man får leva ut alla barndomsdrömmar! haha
Ne det har du rätt i,Jag håller tex på med cross/enduro,Mtb-Dirt/Downhill,SKytte och jänkebilar samtidigt som fisk,sambo o liten bebis så visst fan skare väll gå att kombinera=).
Njae,inte dyra på allt,Hade tex en fult målad Ak47,nåt automat-tjofräs och en ball typ om jag inte misstar mig remington 700 tactical kopia med kikarsikte o tungpipa för 1500:- st beggade,o 5,5 luftgevär för 1400st men det ja syftar på är steyr o sånt som hände på väggarna för en 12-14000,då vette fan om jag tycker det är så kul längre=).