Information och nyheter

»

Ny tjänst! Fiskannonser.se

Idag lanseras en ny annonseringstjänst för akvariefiskar, Fiskannonser.se. Alla annonser som publiceras där kommer automatiskt att visas i flödet här.
Till en början är det ofiltrerat, så alla annonser oavsett fisk kommer att visas även här. Beroende på hur mängden annonser blir i framtiden så kommer kanske en filtreringsfunktion att läggas till så att man bara ser det man själv är intresserad av.
Nya funktioner med sidan jämfört mot Köp & Sälj här är att man kan tagga sina annonser med diverse nyckelord. T.ex. antingen generella ord som "rovfiskar" eller mer specifika som konkreta artnamn.

Nu när den sidan finns så kommer den nuvarande Köp & Sälj här att stängas ner. Istället länkas man automatiskt vidare till den nya sidan. Där kommer man att kunna logga in med samma konto som man har här, så det blir inget extra jobb för er.
Alla aktiva annonser som fanns här har flyttats över, dock får man gärna gå in och redigera sin annons och lägga till kategorier.

Med den större publiken som en mer generell annonssida får så tror jag att ni kommer att både få det lättare att sälja eran fisk, men även att köpa annan intressant fisk. En win-win för alla!

För att komma till annonserna så kan ni gå via Marknadsplats här på sidan eller gå direkt till https://www.fiskannonser.se
Det här kan nog bli riktigt bra!😀 Jag kan dock inte logga in, får meddelandet "serverfel"
Skrivet av JohanEgerhäll
Det här kan nog bli riktigt bra!😀 Jag kan dock inte logga in, får meddelandet "serverfel"
Jag noterade att du fick ett fel vid inloggningen och jag har fixat felet 😁
Det verkar som att det är problem med live-notiserna så de avaktiveras tillfälligt.