Jag brukar med jämna mellanrum gå in och kika på vårt gamla forum, som legat på en gratisplattform. Mest för nostalgiska skäl, men ibland för att hitta information som man har ett svagt minne av att någon delat med sig av någon gång. Det har ju varit låst och inga nya inlägg på många många år, men har ändå alltid legat kvar. Tror de första inläggen där var från 2008, och det var den plattformen som var ursprunget och starten till det som idag är rovfisk.se Både själva forumet och gemenskapen... Och innan mfksweden så var det bara en enskild tråd inne på "zoonen" som också är borta sedan ett tag tillbaka.
Ibland har plattformen legat nere i perioder, av oklara anledningar men oftast pga någon störning hos hosten "forum24" tror jag. Men om man har googlat "mfksweden" så har ändå google hittat bilder och trådar, så de har ändå legat kvar, och sen så har man alltid kunnat komma in på sidan igen vid senare tillfällen.
Men nu verkar det som att allt är borta, för evigt antar jag. ?Nu dyker bara resultat upp där folk har länkat till plattformen eller trådar på plattformen, så jag tror det är väck, helt och hållet. Verkar som att hela "forum24" är borta. Vet inte hur många som är aktiva på rovfisk idag, mer än vi i personalen, som var med på den gamla plattformen men det är säkert några här inne i alla fall. Allt kan ju inte vara för evigt, men det här var inte kul känner jag... Så många trådar, kommentarer, bilder osv som är borta.
Som tur är så har vi denna plattformen kvar och massor av goa trådar här också. Och detta forum ska så klart vara undantaget, och skall finnas för evigt! ??
RIP
http://mfksweden.forum24.se/