dere kan få kalla mej for gud, det går helt fint ?
Hej , jag vil bara tacka for mej i detta forumet. Men først vil jag bara seja at jag har fått mycket ny och mer kunnskap av at lesa många av deras erfaringar och innspel. Har hunit blivit kjend med många rett så kuula " svenskar" her , en tummel up for Thomas Roman for at ha skapat et så bra forum med bra folk.
For dom som jag inte allereda har på messenger,whatsapp etc er det inte hårdt hitta mej om det skulle vara noe jag kan hjelpa med. Mitt arbete fremåt blir mer som importør av fisk och inte så mycket salg av fisk på nett eller från vårt lager. Vi importerar faktisk fisk for et par svenska affærer med så skulle noen trenga fisk man inte får tag i annan stans kan jag allitds peka mot retta holdet hvis mulig. Kan jag hjelpa så gjør jag det , så bara ta kontakt om ønskas.
Vi hørs. :) www.specialfish.net
Er det nått interesse rundt følgande:
Wertheimeria maculata 5-10 cm --- Expensive
Siniperca chuatsi " røda " 8-10 cm ---- very expensive
Channa sp. "Insane" "S" ---- Expensive
Channa sp. " Ignis " " S " ---- Expensive
Chelonodontops bengalensis " S-M/L " ---- Price is extreme
Alla fiskerna kan tas med ( med forebehold ) 3 april. Dissa er mycket sjeldna og trolig år føre man får tag i dom igjen. Unntagen Channa sp. varianterna som kan hittas enn dog utanfor EU.
Noen som klarar gissa art?
Fått ut nok fisk at odlings burk nr 1 er påstartat. Rockorna er næra kjønnsmodna - 2.4

Skrivet av MortenSørensen
Fått ut nok fisk at odlings burk nr 1 er påstartat. Rockorna er næra kjønnsmodna - 2.4
Du får posta en projekttråd med mer bilder på bygget! 😁👍
ja, jag tar hånd om fisk och lignande nu så er inte der oppe mycket. men jag får bilder och drar innom i bland så om inte full byggtråd kan gradvis legga ut til slutprodukt :)
Nå er taket ferdig , nesten all fisk er flyttet unntatt 2x720 + 1x250 som er dekket til med presseninger. ( 1 x 720 + 1x 375 blir til sump ). Då er det tid for gulv og pvc rør auto wc + of.