Jajamen, köpte nämligen mig en l-191 för två år sedan som då var 10 cm från nos till svanstip och har på denna tid vuxit hisnande 1 cm...
Är det något fel på min? pygme? eller ska de växa såhär segt:confused: i övrigt är han som han ska. Käkar potatis och algtabletter och mår prima
Även om panaquer är sega på att växa så skulle den iaf ha dubblat sin storlek. Har den fått i sig tillräckligt med näring? Har den många konkurrenter om maten?
Har exakt samma problem :/ köpte min för två år sedan har växt 1-2cm :(
Mina panaquer mosar i sig mat, det kvittar vad det är.. gurka, squash, räka, fisk.. allt.. och flisor från rötterna i akvariet bara ryker :D
Han har inga konkurrenter om maten och jag trycker i mat varje kväll och maten är borta på morgonen
skulle det kunna vara så att den har nån sorts mask eller liknannde? bara en spontan tanke jag fick
samma här har haft min panaque över ett år nu och har inte märkt någon skillnad i storlek(har aldrig mätt den)
ser den aldrig på några räkor lr liknande när det är ljust iaf, men h*n gnager kokosnötter så det knastrar i hela karet ibland :D