Tjena!
Startar en tråd då jag varit iväg ett tag och tänkte dra igång en liten bildtråd igen! karet är nyligen uppstartat och de som går i karet är:
En Mastacembelus armatus ca 20 cm
En gymnothorax polyuranodon ca 52 cm
En Mastacembelus pantherinus ca 50 cm
sen lite blandade l malar bla L014, L600, L190.. och en giraffnosmal. som sagt är uppstartat nyligen så ska väl skaffa mig något lite frisimmande med! ^^ Precis matat därav räkorna! ^^
Snyggt kar!
Tänkt att plantera mer eller ska det få ta sig?
Ditt förra kar var riktigt gött med. Många utfärgade tigrar och såklart en riktigt fet och kaxig AT :D

Skrivet av Sjebbe
Snyggt kar!
Tänkt att plantera mer eller ska det få ta sig?
Ditt förra kar var riktigt gött med. Många utfärgade tigrar och såklart en riktigt fet och kaxig AT :D
Tack så mycket! :D jag vill plantera mycket mer men kommer inte på vad jag ska plantera bara! :) tips är varmt välkomna! vill även pröva en silver för att se ifall dropeye effekten kanske försvinner när ytan är öppen och han kan fokusera på saker ovanför ytan!
haha ja dem var väldigt utfärgade alltid faktiskt! haha självklart är ölburken kaxig! ^^

Skrivet av Fille
Tjena!
Startar en tråd då jag varit iväg ett tag och tänkte dra igång en liten bildtråd igen! karet är nyligen uppstartat och de som går i karet är:
En Mastacembelus armatus ca 20 cm
En gymnothorax polyuranodon ca 52 cm
En Mastacembelus pantherinus ca 50 cm
sen lite blandade l malar bla L014, L600, L190.. och en giraffnosmal. som sagt är uppstartat nyligen så ska väl skaffa mig något lite frisimmande med! ^^ Precis matat därav räkorna! ^^
Sjukt snyggt kar! En dröm att ha en överdel sådär, köpte du karet så elller något du byggt själv?
Gullranka och monstera variegata skulle jag fäst på något sätt ?? gärna rötterna under vattenytan ??

Skrivet av AntonBergman
Sjukt snyggt kar! En dröm att ha en överdel sådär, köpte du karet så elller något du byggt själv?
Gullranka och monstera variegata skulle jag fäst på något sätt ?? gärna rötterna under vattenytan ??
Tack så mycket!! :) jag har byggt de själv! tycker bladen blir för stora bara! :/
Mycket snyggt kar! Hur stort är det? :)

Skrivet av OnkelOskarEklund
Mycket snyggt kar! Hur stort är det? :)
165 x 85 x 55 tror jag de är ^^
Du har inte några bilder på bygget av överdelen? :)

Skrivet av DavidEk
Du har inte några bilder på bygget av överdelen? :)
hmm kan kika efter det! tog några och skickade till svampus kom jag ihåg! xD
då har de faktiskt kommit i några firrar! :)