1/15
Här kan samlas tips om vad de har på listorna som kan vara intressant för folket här men som man kan ha missat.

Till exempel har de Dorado nu. "Salminus brasiliensis REAL" 5-7cm för 1217:-
Gillas :)
:o indeed!
så även de har lates någonting inne
Ja jag såg det:) i tre? olika storlekar. upp till 12cm
Lite dyrare nu än vad de var från AT i fjol.
Fan, ångrar att man inte köpte ett litet stim 2006 när man såg dom i butik för 500kr/st... :(

Bra tråd hur som helst! Ska tipsa när jag ser nått.
Glaser har bagarius yarrelli inne :) 20-25cm
dom har även fått in

*hoplias.sp vf från Lake Maracibo in Venezuela 14-18cm
*3st 40-50cm Lepisosteus oculatus som alla vet
*polypterus ornatipinis vf 40-50cm

bland annat:P
Pris på bagarius? Någon som vet de?
[ATTACH]3200[/ATTACH]
Men satan i gatan! Någon som vet vart dom brukar stanna på för storlek i fångenskap? Just med tanke på hur stora dom kan bli i det vilda...
Jag tänkte köpa en så det kan väl bli ett liten experiment
spännande experiment! :)
Är det inte en yerrelli JimmyA har? Den har väl växt väldigt lite trotts att den äter som en häst vill jag minnas att han skrivit?
-osäker på om det var yerrelli bara..
Haha outa inte dorado offentligt oscar.oberg! Folk kan ju få för sig att beställa mina fiskar :P
Sry;) jag ångrade mig nästan direkt då jag själv är sugen:rolleyes:
Men desto fler det beställs hit till Sverige, desto fler finns det möjlighet att lägga vantarna på i framtiden:)
Haha sant, de påminner lite om laxen i utseendet. Fettfena har de också, dock har jag inte en riktig storlek. Folk säger allt från 80-130cm, tror mer på nåt mittemellan och troligtvis mindre i akvariet.
Jag har aldrig sett en Dorado större än 60-65cm i ett kar, så handla på boys! :D
[QUOTE=Oscar.oberg;13740]Här kan samlas tips om vad de har på listorna som kan vara intressant för folket här men som man kan ha missat.

Till exempel har de Dorado nu. "Salminus brasiliensis REAL" 5-7cm för 1217:-[/QUOTE]

Var du tvungen att skriva det.känns som att man kan bli fattig när dorado finns.Fuck Aros,dorado är grejjen!.
[QUOTE=kakan;13808]dom har även fått in

*hoplias.sp vf från Lake Maracibo in Venezuela 14-18cm
*3st 40-50cm Lepisosteus oculatus som alla vet
*polypterus ornatipinis vf 40-50cm

bland annat:P[/QUOTE]

Går det att få fram bild på hoplias?.Måste vara larcadae alt mala

Edit: Kan vara teres oxå men dom brukar bli bara 15-16cm
1/15
Det verkar som att det är problem med live-notiserna så de avaktiveras tillfälligt.