Såld som L190 men är det verkligen en sådan? Har för mig att den var VF. Blev uppmärksammad på att mönstret inte stämmer nämligen. Det stämde dock när han var yngre, men med tiden har ränderna brutits upp mer och mer.
När jag nu tittar på andra arter inom släktet tycker jag inte någon ser ut som denna ser ut idag som 6 åring. Är det bara en variation i det normala mönstret? Eller vad är det frågan om?
Här är bilder från när han var yngre:
Nog ser det ut som en L190 som fått vuxenmönster. Men ett unikt sådant. ?
Tusen tack för era svar! Vad skönt att allting är i sin ordning och lite bättre till och med! Jätteroligt att höra :D
Tycker själv han är döläcker, gillar krumelurer och har inte alls tänkt på att han faktiskt tappat ränderna föränn nu, haha. Tyckte han blev finare och finare med tiden bara!
Riktigt snygg individ i alla fall! Vore kul med fler bilder eller kanske t.o.m ett klipp på den där! ?
Den flyttade hemifrån idag! :O Det var då frågan om mönstret kom upp.
Är tvungen att omplacera alla mina fiskar på grund av livet och det dök äntligen upp ett hem som verkade perfekt. Haft honom ute på annons i omgångar, men det har inte kännts helt bra att släppa honom föränn nu.
Han har alltid varit lite kameraskygg, så har bara dessa bilder från idag på denna mobilen och de är såklart suddiga för jag ville inte stressa honom mer än nödvändigt utan bara ta lite snabba kort:

Skrivet av silverfisk
Den flyttade hemifrån idag! :O Det var då frågan om mönstret kom upp.
Är tvungen att omplacera alla mina fiskar på grund av livet och det dök äntligen upp ett hem som verkade perfekt. Haft honom ute på annons i omgångar, men det har inte kännts helt bra att släppa honom föränn nu.
Han har alltid varit lite kameraskygg, så har bara dessa bilder från idag på denna mobilen och de är såklart suddiga för jag ville inte stressa honom mer än nödvändigt utan bara ta lite snabba kort:
Aaah.. Vi får hoppas den nya ägaren kanske finns här inne och kan posta lite mer bilder sen då? Trist att du var tvungen att göra dig av med den, men skönt att den hamnade i ett bra hem.