Butiker och grossister

»

Stora Lepisosteus oculatus på glaser

1/3
Om jag förstod det rätt så har glaser 3st Lepisosteus oculatus, 40-50cm inne just nu.
What? Kostar? :)
Vet inte faktiskt. De har precis kommit in så var inte med på senaste listan men kontakta din lfs och be dem kolla upp det.
Inte så troligt att dom hamnar i Svedala , troligen beställda av någon....
Är man snabb nog och har pengarna så kan man ha tur.
Knappast...dom är med säkerhet redan betalade.
Pratade precis med en kontakt på glaser. Alla 3 finns kvar. Han sade även att nästa vecka är det leverans till Sverige. Så var det med det.
Lycka till!!!
Haha jag ska inte ha, inga akvarium kvar. Ville bara tipsa om någon var sugen.
Hur säkert är det att det faktiskt är spotted? Glaser sålde ju agar som cuban för nått år sen...
om så är fallet så hade jag aldrig vågat köpa någon av dom.Såvida inte priset är som en f-gar i den sizen då,vilket i sin tur lär vara saftigt nog för en på närmanre 50cm.
Värt att notera är att agaren stod som "Alligator gar (Atractosteus treacherous)" om jag inte minns fel, så det var ju typ 50% rätt i alla fall...priset var mer agar än cuban också, så även det var en ledtråd.

Jag har inte en aning om vad en spotted går på men med tanke på hur sällsynta dom verkar vara så borde dom vara ganska mycket dyrare än florida.
Knasiga tyskar. Sätter veckopengen på florida.
Mm, tror också på stora floridas vilket i sig inte är fy skam.. Skulle vara intressant att veta vad de går på..
Jag vet mohaha!
977 i inköp sen kan ni göra matten.
[QUOTE=Hemsk;13619]Jag vet mohaha![/QUOTE]

Hunnit norpa åt dig nån av dom redan eller?=)
[QUOTE=Loachaholic;13594]Knasiga tyskar. Sätter veckopengen på florida.[/QUOTE]
Ja alla går ju under spotted så det tror jag med!

Coolt med stora gars dock hade gärna haft fler, men inga pengar nu...
[ATTACH=CONFIG]3178[/ATTACH]
här är bild på en av de :)
Shnögggt.
Något med utseendet som gör att de ser lite mindre ut än 40-50cm, men de har kanske åldrats med behag:rolleyes:
1/3
Det verkar som att det är problem med live-notiserna så de avaktiveras tillfälligt.