Foder

»

Senaste nytt på foderfronten !

Presenterar härmed det senaste / hetaste att ge sina fiskar. Veganfoder, samt ett alternativ för slöa sommardagar. Obs ej skämt - actual products :)

Now we talkin'... Mina fiskar har faktist uttryckt en viss kritik mot dagens djurhållning och odling av sina medfiskar. Väntar med spänning på ett veganskt alternativ till mina rovfiskar!

(På riktigt så vore det ju nice.. *hint hint* CizziB). ?
image
Skrivet av HampusH
Now we talkin'... Mina fiskar har faktist uttryckt en viss kritik mot dagens djurhållning och odling av sina medfiskar. Väntar med spänning på ett veganskt alternativ till mina rovfiskar!

(På riktigt så vore det ju nice.. *hint hint* CizziB). ?
Men såg du bild nr 2 ?
Skrivet av runstenen
Men såg du bild nr 2 ?
Det gjorde jag! Känns som en svårimporterad typ av fiskmat... Men kanske om några år så är det vardagsmat för alla våra fiskar? Man kanske hade kunnat ge det specifikt till stissiga och aggressiva fiskar?✌️ ?✌️
Skrivet av HampusH
Det gjorde jag! Känns som en svårimporterad typ av fiskmat... Men kanske om några år så är det vardagsmat för alla våra fiskar? Man kanske hade kunnat ge det specifikt till stissiga och aggressiva fiskar?✌️ ?✌️
Hmm ska man använda det för att få fisken på nytt foder? Tänker munchies
Haha! Se där ja... Men det är ju "bara" hampaolja i.
Den på bild nr 2 såg intressant ut ?
Det verkar som att det är problem med live-notiserna så de avaktiveras tillfälligt.