Bilder och filmer

»

Håkons mini fisk tråd.

1/2
Tänkte man ska väll kanske starta en egen tråd med små kar å små fisk ?

Senare i helgen blir det starta igång 200L kar som blir 397 och nå fancy guppy, om allt klaffar.
Blir dropfilter med biobollar ifrån dambutiken 15L ungefär. Och luft svamp å filtermatta. Tills vidare sen får man se om det blir nåt innerfilter.
Äre nånting jag är duktig på här i livet... Så är de ta förjävla bra bilder!!!!!

17st L397 och 16 ST guppy ;)
Eheim pickup! ???
Skrivet av ChristofferJonsson
Eheim pickup! ???
näää bli inge eheim pickup tyvärr! :(
Skrivet av HåkonAntonsen
näää bli inge eheim pickup tyvärr! :(
Hur fasiken har du tänkt få vattnet filtrerat då????
Hur fasiken har du tänkt få vattnet filtrerat då????
Med vad som helst förutom ett eheim pick Up! ?
Känner att ja är sjukt duktig på uppdatera här! ?

Både bra å dåliga bilder.. ifrån källaren ??
Skrivet av HåkonAntonsen

Grymt ?
Skrivet av HåkonAntonsen

Haha, vi vet ju alla att du inte är generös med bilder. Men vi vet också att när det väl blir bilder, då är det ju kvalitet på grejerna! ? Och sen undrar jag, är det VM i grenkontakt hos dig? ?

Mycket fin fisk oavsett. Ser ut ett gömma sig mycket roligt inne i dina kar. Gillart! Hur många burkar har du där?
Skrivet av HampusH
Haha, vi vet ju alla att du inte är generös med bilder. Men vi vet också att när det väl blir bilder, då är det ju kvalitet på grejerna! ? Och sen undrar jag, är det VM i grenkontakt hos dig? ?

Mycket fin fisk oavsett. Ser ut ett gömma sig mycket roligt inne i dina kar. Gillart! Hur många burkar har du där?
Håkon håller faktiskt kurser över eldragning runt akvarium. Han säger den är värd varenda krona!
Håkon håller faktiskt kurser över eldragning runt akvarium. Han säger den är värd varenda krona!
Jag har lite problem med kabeldragningen i pumprummet. Kanske skulle anmäla mig?
Skrivet av HampusH

Jo börjar bli en samling av lite roligare fiskar.. ska skriva ihop en lista senare ?

Tro jag har 15-17 kar igång här hemma. Dock flesta är ju ganska små!

Kablarna ska städas upp ? men idags läget så ser de "bra" ut ???
Skrivet av DavidEk
Jag har lite problem med kabeldragningen i pumprummet. Kanske skulle anmäla mig?
Som vanligt är mina kurser fullbokade! Med lång kö lista! ❤️
Skrivet av HåkonAntonsen
Som vanligt är mina kurser fullbokade! Med lång kö lista! ❤️
Ja.... jag har väntat i 7 månader! När blir det min tur ?
L464, wabenmuster, slöj super red, L181, L183, rio paraguay, albino, slöj albino, L032,.. L160, serratus, L471, L397
xenotoca doadrioi, ataeniobus toweri, brocish splendens,guppy panda blue, molly atlantic.
uaru fernandezyepezi, geophagus sp. teles pires, Hypselecara temporalis, fly river turtle, NTT

är väll de lite roligare fiskarna som simmar här hemma just nu. endel ska väll flytta innom relativt kort tid.
Skrivet av HåkonAntonsen
L464, wabenmuster, slöj super red, L181, L183, rio paraguay, albino, slöj albino, L032,.. L160, serratus, L471, L397
xenotoca doadrioi, ataeniobus toweri, brocish splendens,guppy panda blue, molly atlantic.
uaru fernandezyepezi, geophagus sp. teles pires, Hypselecara temporalis, fly river turtle, NTT

är väll de lite roligare fiskarna som simmar här hemma just nu. endel ska väll flytta innom relativt kort tid.
Jag behöver NTTn?
Skrivet av Jozi
Jag behöver NTTn?
Näj du! Tobbe som råkade hitta den i nån butik då vi var på väg ner första gången. Dock glömde jag den så fick ta den runda 2 ???
Fan va mycket små skoj du har med ??
Och eldragningen ? kan ju vara lung med mina lilla röra hemma ?
Skrivet av FredrikÖsterby
Fan va mycket små skoj du har med ??
Och eldragningen ? kan ju vara lung med mina lilla röra hemma ?
Kabel dragningen är exemplarisk! ? Men Jo den skall städas upp rätt kraftigt.. dock är de relativt sorterat.. de " viktigare" grejerna pumpar osv går på 1säkring. Sen lampor streamers doppvärmare går på en annan säkring! Sen ja mesta samlat på 1 ställe för jag är lat ??

Jo börjar väll fått ihop lite kul iallafall! Men även mycket skit man dragit på sig! ?
Skrivet av HåkonAntonsen
Kabel dragningen är exemplarisk! ? Men Jo den skall städas upp rätt kraftigt.. dock är de relativt sorterat.. de " viktigare" grejerna pumpar osv går på 1säkring. Sen lampor streamers doppvärmare går på en annan säkring! Sen ja mesta samlat på 1 ställe för jag är lat ??

Jo börjar väll fått ihop lite kul iallafall! Men även mycket skit man dragit på sig! ?
Blir ju lätt så ? men det är alltid skönt att dela upp det mellan säkringarna om nåt skulle hända så funkar delar av allt iallafall ☺️
1/2
Det verkar som att det är problem med live-notiserna så de avaktiveras tillfälligt.