Bilder och filmer

»

Salta sillar

1/2
Startar härmed en tråd om våra saltvattensrovfiskar ??

Nu är dessa skönheter beställda! Den puffern som jag vill ha finns bara i L modell så får invänta tills den kommer in som en liten plutt istället! Och någon till sexig muräna ska jag väll kunna lura in på något vänster ?
Skrivet av CarolineHägg
Startar härmed en tråd om våra saltvattensrovfiskar ??

Nu är dessa skönheter beställda! Den puffern som jag vill ha finns bara i L modell så får invänta tills den kommer in som en liten plutt istället! Och någon till sexig muräna ska jag väll kunna lura in på något vänster ?
Häftiga ?
Skrivet av faltaren
Häftiga ?
Visst är dem ? ska bli spännande att äntligen äga dessa
Blir jävligt intressant det där?
Skrivet av Kj80
Blir jävligt intressant det där?
Ja du bor ju på hyfsat avstånd å passerar ju då och då ?
Skrivet av ChristofferJonsson
Ja du bor ju på hyfsat avstånd å passerar ju då och då ?
? jepp mitt i skogen
Skrivet av Kj80
? jepp mitt i skogen
Vi normala bor i skogen ?
Smöööörgås
Skrivet av CarolineHägg
Smöööörgås
Snyyygg ?
Nu har dem kommit! ? På fredag åker vi och gör första checken på dem sen får dem stanna i butiken i ca 1 v innan vi tar hem dem. Tar gärna emot namnförslag! Roliga och gamla.
Skrivet av CarolineHägg
Nu har dem kommit! ? På fredag åker vi och gör första checken på dem sen får dem stanna i butiken i ca 1 v innan vi tar hem dem. Tar gärna emot namnförslag! Roliga och gamla.
Det där är ju albert och herbert så de skriker om de
Skrivet av CarolineHägg
Kalle å Hobbe?
Hicke o tandlöse är ju givet! ?
Eller tandlöse o stormfly kanske..
Skrivet av NiklasNisseAhlgren
Hicke o tandlöse är ju givet! ?
Eller tandlöse o stormfly kanske..
Jävlat bästa filmerna?
Blir det inte bläckfisk?
Skrivet av djr83
Blir det inte bläckfisk?
Hade lätt kunnat skaffa! Dock kan dem klämma sig ur karet ur minsta lilla hål och lyfta lock ? så vågar inte ha en faktiskt.
Puffern har kommit hem ??? bättre bild kommer! Han ser ut som en flytande bajskorv!!!! Skit söööt!!!
Skrivet av CarolineHägg
Puffern har kommit hem ??? bättre bild kommer! Han ser ut som en flytande bajskorv!!!! Skit söööt!!!
Ny bild snart??
Skrivet av HampusH
Ny bild snart??
Ojfan har glömt bort hahah!! Han är sjukt svår att fota eller ja det är svårt att få bra bild med färg på honom! Blir oftast bara en blå klump ?‍♀️
Doggeskito
1/2
Det verkar som att det är problem med live-notiserna så de avaktiveras tillfälligt.