Bilder och filmer

»

Nya karet igång!

Nu ä mitt nya 1120L kar igång! Lite grumligt vatten ännu men det fixar de båda fx6orna snart! Vet inte om invånarna gillar cuba så mycket men har inte bestämt mig för vad för typ av bakgrund jag ska ha ännu.. :D

Dålig bild men får ta bättre sen när vattnet är 100 klart och bakgrund mm är på plats!
Liten fråga med, Måste väl vara en Cichla Intermedia eller Orinocensis jag har?
Snyggt! ?
Skrivet av Redtail75
Liten fråga med, Måste väl vara en Cichla Intermedia eller Orinocensis jag har?
Det är en orinocoensis
Skrivet av Redtail75
Nu ä mitt nya 1120L kar igång! Lite grumligt vatten ännu men det fixar de båda fx6orna snart! Vet inte om invånarna gillar cuba så mycket men har inte bestämt mig för vad för typ av bakgrund jag ska ha ännu.. :D

Dålig bild men får ta bättre sen när vattnet är 100 klart och bakgrund mm är på plats!
Nice. Kör inte moduler och såna breda. Tar en jävla massa plats.
Har en riktigt fin Back to Nature Amazonas bakgrund men den tar för tusan mer en halva karets yta så den blir det inte tyvärr.. Det får bli en bakgrund bakom karet och funderar på att tillverka den av tunn frigolit där jag tänkt bränna ytan lite lätt för att få en bergig yta och sedan måla svart!

Ja tänkte det var en Orinocensis, Hade varit kul att ha runt 3-4st till så den slipper vara ensam! :)
Skrivet av Redtail75
Har en riktigt fin Back to Nature Amazonas bakgrund men den tar för tusan mer en halva karets yta så den blir det inte tyvärr.. Det får bli en bakgrund bakom karet och funderar på att tillverka den av tunn frigolit där jag tänkt bränna ytan lite lätt för att få en bergig yta och sedan måla svart!

Ja tänkte det var en Orinocensis, Hade varit kul att ha runt 3-4st till så den slipper vara ensam! :)
Jag körde sånt innan. Kommit fram till att svart är bäst. Bakgrund tar bort all djupkänsla.
Håller med.. Hade karet varit 150cm djupt så kanske jag hade övervägt 3d bakgrund. Måste tänka på invånarnas bästa med och rockorna behöver bottenytan!
Det verkar som att det är problem med live-notiserna så de avaktiveras tillfälligt.