sf_cichlids

»

Bra mat till Cichla Temensis

Köpte mig en cichla för två dagar sen och har inte sett att den äter ännu. Någon som kan komma med bra matråd? Den går i ett 540kar med två påffar och en redtail nu men STÖRRE kar kommer! ;)
Hur stor är den? Cichlor brukar käka det mesta.. mina små började med strömming och musslor. Nu käkar dom allt som ramlar i! Dom är verkligen inte kräsna. Eftersom dom är stimmfiskar så underlättar det såklart om dom är många
Förövrigt har du köpt den största och mest snabbväxta cichlan av dom alla :D
ca 25cm. Hehe ja storleken kommer väl till slut bli ett problem tyvärr.. Synd för jag gillar den skarpt! Får väl se hur stort kar man kan få frugan att tillåta i framtiden.:-) Den åt precis faktiskt, skulle ge redtailen en laxbit men det small till så var den borta till redtailens besvikelse :)
Skrivet av Redtail75
ca 25cm. Hehe ja storleken kommer väl till slut bli ett problem tyvärr.. Synd för jag gillar den skarpt! Får väl se hur stort kar man kan få frugan att tillåta i framtiden.:-) Den åt precis faktiskt, skulle ge redtailen en laxbit men det small till så var den borta till redtailens besvikelse :)
Klart snyggaste modellen! ? är avis!
Ja den är fin och Gillar moloculus också! Får kanske bli en sådan med sen. :)
Cichlor is the shit ?
Det verkar som att det är problem med live-notiserna så de avaktiveras tillfälligt.