Channor

»

Vilken channa?

Inte är det Channa braca i alla fall, haha... Men Channa barca, helt klart. ?
Skrivet av HampusH
Nu hängde jag knappt med?
Skrivet av HampusH
Vafan hahahaha såg inte täxten i filmen???
Skrivet av MartinMalm
Nu hängde jag knappt med?
Channa barca precis som hampus skriver. Har fått uppfattningen att den är högst ovanlig och jävligt dyr men fan så snygg.
Skrivet av TobiasKing
Channa barca precis som hampus skriver. Har fått uppfattningen att den är högst ovanlig och jävligt dyr men fan så snygg.
Mm billigaste jag sett den för är 15tkr.
Skrivet av TobiasKing
Såg inte texten i början på filmen först?
Skrivet av faltaren
Mm billigaste jag sett den för är 15tkr.
Då slutar jag leta efter dom?
Skrivet av MartinMalm
Då slutar jag leta efter dom?
Äh sluta. Köp ett par ?
Skrivet av faltaren
Äh sluta. Köp ett par ?
Det är channor. Man MÅSTE köpa en grupp på MINST 6-8 individer för att få ut ett par ?????
Skrivet av TobiasKing
Det är channor. Man MÅSTE köpa en grupp på MINST 6-8 individer för att få ut ett par ?????
Jobbig den..
Skrivet av faltaren
Jobbig den..
Lite småjobbigt sådär. Och är man inte tillräckligt snabb på att separera kan man räkna på att ha ihjälslagna individer rätt snabbt. Haha. Den är bra tung.
Skrivet av TobiasKing
Lite småjobbigt sådär. Och är man inte tillräckligt snabb på att separera kan man räkna på att ha ihjälslagna individer rätt snabbt. Haha. Den är bra tung.
Haha mm
Skrivet av TobiasKing
Ska kolla plånboken bara
Det verkar som att det är problem med live-notiserna så de avaktiveras tillfälligt.