Bilder och filmer

»

Min källare med bös

Tjena, när Lutts besök hos svampus dök upp i flödet på tuben idag så tänkte jag att vafasen, någon här kanske tycker det är kul att se hur det ser ut i min källare trots att jag bara har salt :)

Enjöy the tår!

https://youtu.be/V8OMLks7glg
Mycke trevligt sumprum. Nu vill man ju se hur själva karet ser ut:) de fyrkantiga gamla karet på hyllan såg ruskigt trevligt ut me.
Skrivet av TobiasKing
Mycke trevligt sumprum. Nu vill man ju se hur själva karet ser ut:) de fyrkantiga gamla karet på hyllan såg ruskigt trevligt ut me.
Tack, kan ju säga att har man en gång haft plats i källaren så vill man aldrig flytta till hus utan ;)
Det lilla fyrkantiga limmade jag ihop själv när jag hade sköldpadda, därav den förhöjda delen som var land :)
Skrivet av danne
Tack, kan ju säga att har man en gång haft plats i källaren så vill man aldrig flytta till hus utan ;)
Det lilla fyrkantiga limmade jag ihop själv när jag hade sköldpadda, därav den förhöjda delen som var land :)
Det såg riktigt trevligt ut.
Hmm ja såg spännande ut. Vill se vart det tar vägen med ?
Det är mer vatten i sumpen än det är i displayen så ha inga höga förhoppningar ;D
Skrivet av danne
Det är mer vatten i sumpen än det är i displayen så ha inga höga förhoppningar ;D
Haha låter ju lite konstigt ?
Salt folk är konstiga ;P
image
Ett släkte för sig själva helt klart.
Haha! Vilken härlig video... Det var helt klart mycket prylar och pinaler där. ?Skitkul att se!
Det verkar som att det är problem med live-notiserna så de avaktiveras tillfälligt.