Rockor

»

Potamotrygon marinae

Någon som har dessa? Googlat lite bilder och verkar ju bli grymma som vuxen. Mest valpar på tuben.
Skrivet av faltaren
Någon som har dessa? Googlat lite bilder och verkar ju bli grymma som vuxen. Mest valpar på tuben.
Hrotgar i Norge hade valpar för 10 månader sen, möjligt att dom Finns kvar
Skrivet av PatrickPata
Hrotgar i Norge hade valpar för 10 månader sen, möjligt att dom Finns kvar
Ofan får kolla med honom
Skrivet av faltaren
Ofan får kolla med honom
Här för mig att dom var ganska väldigt dyra :D
Skrivet av PatrickPata
Här för mig att dom var ganska väldigt dyra :D
Yes det var de. Pratade med honom nu. Han hade inga nu dock
Vad låg de på? Riktigt snygg plattfisk det där... Gold dust. ?
Skrivet av HampusH
Vad låg de på? Riktigt snygg plattfisk det där... Gold dust. ?
Han trodde han tog 8000kr per valp. Men han var inte helt säker. Har för mig att jag såg några på fb för 500 euro men hittar inte inlägget så kan ha fel.
Alright... De kanske de är värda. Kolla bara!! ?
Skrivet av HampusH
Alright... De kanske de är värda. Kolla bara!! ?
Eller hur. Verkar har en väldig kontrast i mönstret. Me like.
Rovfisken i danmark har tagit hem marinae med tidigare ?
Skrivet av mange
Rovfisken i danmark har tagit hem marinae med tidigare ?
Haha du tar igen :). Jag har kontakt med en exportör som har. Men får ta det längre fram och det behövs lite lådor så får vara ett gäng som beställer.
Skrivet av faltaren
Haha du tar igen :). Jag har kontakt med en exportör som har. Men får ta det längre fram och det behövs lite lådor så får vara ett gäng som beställer.
Har ju missat läsa många trådar så man får glo igenom lite. Vad skulle de landa på i pris isf?
Skrivet av mange
Har ju missat läsa många trådar så man får glo igenom lite. Vad skulle de landa på i pris isf?
Beror på frakt osv. Men säg du får ner 4 i en låda. Då blir det typ 6000kr styck om du tar dem runt 20-25cm. Är ju frakt+avgifter+moms utöver listpriset.
https://youtu.be/0d_rmx7TIFI

Lite i det vilda ?
Gold Dust Stingray. Definitivt en firre man nu kommer drömma om.

Såg just en på Amazon-Exotic-import i Tyskland.... Dock importerad i Augusti, så lär ju simma i någon burk och göra någon lycklig varje dag. ?
EDIT: finns på deras lista.. ?
Köp! ?
Skrivet av HampusH
Köp! ?
Hur skulle det funka för mig som privatperson? Är det bara att betala typ via Western Union/Paypal och hämta en friggo på Landvetter? ?
Eller kan man åka dit och hämta i bil.
HELT HYPOTETISK fundering. ?
Skrivet av JohnJohn
Hur skulle det funka för mig som privatperson? Är det bara att betala typ via Western Union/Paypal och hämta en friggo på Landvetter? ?
Eller kan man åka dit och hämta i bil.
HELT HYPOTETISK fundering. ?
Du kan få med ups inom europa. Om de vill skicka dvs.
Det verkar som att det är problem med live-notiserna så de avaktiveras tillfälligt.