Funderar lite på att göra ett försök att vänja min saltplätt vid torrfoder, verkar hyfsat vanligt bland er med sötvattensrockor, borde vara möjligt även för min saltrocka, även om de har rykte om att vara svårflirtade med maten....
Vilka pellets funkar bäst för sötvattensrockorna? Tänker att det kan vara en bra ände att börja i

Skrivet av Matnil
Funderar lite på att göra ett försök att vänja min saltplätt vid torrfoder, verkar hyfsat vanligt bland er med sötvattensrockor, borde vara möjligt även för min saltrocka, även om de har rykte om att vara svårflirtade med maten....
Vilka pellets funkar bäst för sötvattensrockorna? Tänker att det kan vara en bra ände att börja i
Både hikaris pellets och northfins pellets funkar för min rocka.
Okej, "vanliga" Hikari i Röda påsar som funnits länge? Flyter inte dom?

Skrivet av Matnil
Okej, "vanliga" Hikari i Röda påsar som funnits länge? Flyter inte dom?
Finns sjunkandevarianter med. :)

Skrivet av TobiasKing
Finns sjunkandevarianter med. :)
Ah, så klart :) Har inte haft Hikari på säkert 20 år :) ska se vad jag hittar

Skrivet av Matnil
Ah, så klart :) Har inte haft Hikari på säkert 20 år :) ska se vad jag hittar
Annars föredrar jag northfins foder. Finns att beställa på www.fiskliv.se

Skrivet av TobiasKing
Annars föredrar jag northfins foder. Finns att beställa på www.fiskliv.se
Har helt gått över till northfin nu, bra pris och behöver inte krångla med ebay etc för att få tag på rejäla påsar heller! Tummen upp för dom! :D
Skulle helt klart rekommendera att testa både Hikari och NorthFin. Lägg i blöt tillsammans med någon som den redan käkar så borde det säkert gå bra. ?
Tack, smidigt att beställa på nätet, kommer prova Northfin först, får se om det funkar :)

Skrivet av Matnil
Tack, smidigt att beställa på nätet, kommer prova Northfin först, får se om det funkar :)
Kan starkt rekommendera northfins foder. Har med gott resultat provat jumbofish, carnivore och krill gold på minrocka som äter med glädje