Är det en vanlig jävla gädda? :P då måste ju fotot va redigerat. En gädda är väl ändå grönaktig?
[QUOTE=Tigerflickan;11000]Det är vanlig gädda.[/QUOTE]
Tråkigt. :/ såg jävligt snygg ut på den bilden. Aja :(
Inte bara en gädda... det är min gädda! :D Och ja, den är lite överredigerad tyvärr (har stört mig ett bra tag nu), men ljuset i det karet han gick i var väldigt gult, och när jag innan använde blixt så blev det åt det gul/röda hållet. Tycker headerbilderna ska uppdateras lite snart, iaf några av dem ;)
[QUOTE=Svampus;11004]Inte bara en gädda... det är min gädda! :D Och ja, den är lite överredigerad tyvärr (har stört mig ett bra tag nu), men ljuset i det karet han gick i var väldigt gult, och när jag innan använde blixt så blev det åt det gul/röda hållet. Tycker headerbilderna ska uppdateras lite snart, iaf några av dem ;)[/QUOTE]
Aha det va som fan. Hade vart grymt om det fanns en fisk som såg ut så där. . :)
Jag jobbar på det... Han går enbart på cichlid golds pellets, drar fram det röda i fiskar som fan ;) kanske inte just i gäddan då den har en grön grundfärg, men hans mönster brukar skina guld/gul, så vi får la se hur han ser ut när han vuxit på sig.. Ska uppdatera med lite bilder på han snart.
Aha det ska bli roligt att se :) men du har inte han i stora tanken va?
Nä, han går i 500 literset :) tänkte flytta ner han sen kanske.