sf_cichlids

»

Update på min midas

Tänkte visa en intressant och rolig utveckling på min midas så här ett halvår senare :P
Snyggt! Börjar biffa till sig. ?
Gått på gym ?
Skrivet av faltaren
Gått på gym ?
Ingen legday för den krabaten. Däremot mycket intervaller med "dansk skalle", tror jag.
Skrivet av HampusH
Ingen legday för den krabaten. Däremot mycket intervaller med "dansk skalle", tror jag.
Discoträning ser du väl...
Skrivet av faltaren
Discoträning ser du väl...
Möjligtvis att han missuppfattade hur man spelar golf... Instructions unclear, den hamnade innanför pannbenet.
Skrivet av HampusH
Möjligtvis att han missuppfattade hur man spelar golf... Instructions unclear, den hamnade innanför pannbenet.
Anabola. Skallat lite ?
haha tack allihopa, är riktigt nöjd med hans utveckling, vill bara att bollen i pannan ska växa ännu mer nu. Den är i dagsläget större än en pingisboll men något mindre än en biljardkula haha. Tror framförallt att den växer så bra beror på att han har konkurrens med en relativt stor festae-hanne jag dragit upp i size från liten.
Skrivet av amphilophus
Tänkte visa en intressant och rolig utveckling på min midas så här ett halvår senare :P
Här är min tjockis..30 cm
Skrivet av tompagsson
De där ser ut som en riktigt stadig bit.
Skrivet av tompagsson
Monster ?
Väldigt fin! ? Vad är det för något?
Skrivet av NiklasNisseAhlgren
Väldigt fin! ? Vad är det för något?
En Amphilophus art antingen citrinellus eller labiatus. Även kallad midas eller red devil. Sen finns de nån hybrid som kallad medevil och skulle tippa en slant på att bilderna i första inlägget är en amphilophus xiloaensis
Skrivet av TobiasKing
En Amphilophus art antingen citrinellus eller labiatus. Även kallad midas eller red devil. Sen finns de nån hybrid som kallad medevil och skulle tippa en slant på att bilderna i första inlägget är en amphilophus xiloaensis
jasså tror du det? har tyvärr inte kvar han längre, var tillslut omöjlig hålla ihop med nåt annat kul så sålde galningen
Skrivet av amphilophus
jasså tror du det? har tyvärr inte kvar han längre, var tillslut omöjlig hålla ihop med nåt annat kul så sålde galningen
Ja jag har aldrig sett med midas eller red devil som är just cremevita med orangea fläckar vid basen av fenorna så så vitt jag vet så är de enbart xiloaensis som har just den täckningen i amphilophus släktet.
Det verkar som att det är problem med live-notiserna så de avaktiveras tillfälligt.