Prova mitt vatten nu och JBL test. Och det är strax över skalan som slutar på 7.6 är inte det lite högt? Vad kan man göra för att surna vattnet lite? Eller är det ingen fara?
Testa kranvattnet nu. Ca 7-7.2 ligger det på.
Beror lite på vad du har i burken.....
Många brukar använd torv.......
Beror på vad du har i burken.....
Torv, fosforsyra är några alternativ som används.....
[QUOTE=chippen;10303]Beror på vad du har i burken.....
Torv, fosforsyra är några alternativ som används.....[/QUOTE]

Har motoro, rtc, endli, vargtetra snart pbass och a-gar
erib,vet inte hur många ggr jag skrivit detta till andra här som gömmer vargar i sina kar.sök på trahira här o släng in ´bild i bildtråden så jag slipper vara ensam eru bussig haha!.
[QUOTE=Erib;10305]Har motoro, rtc, endli, vargtetra snart pbass och a-gar[/QUOTE]
Hur går det med agaren? Bild!
[QUOTE=ratfink;10308]erib,vet inte hur många ggr jag skrivit detta till andra här som gömmer vargar i sina kar.sök på trahira här o släng in ´bild i bildtråden så jag slipper vara ensam eru bussig haha!.[/QUOTE]

Har dock bara en Erythrinus Erythrinus :P la upp en bild på ditt forum. Men har haft en 2 sånna som du har också. En går i Uppsala sist jag kollade iaf.
[QUOTE=djr83;10309]Hur går det med agaren? Bild![/QUOTE]

Det går kalas! Den bor hos bäcker just nu i 375l käkar pellets och räkor växt så det knakar. Köpte den för 2-3 veckor sen? Då va den ~12cm nu är den närmare 20 :)
[QUOTE=Erib;10313]Det går kalas! Den bor hos bäcker just nu i 375l käkar pellets och räkor växt så det knakar. Köpte den för 2-3 veckor sen? Då va den ~12cm nu är den närmare 20 :)[/QUOTE]
Låter som en rimlig växttakt :)
Det verkar som att det är problem med live-notiserna så de avaktiveras tillfälligt.